åker hem till mig i morgon

Heej, sorry för en väldigt dålig uppdate. Men igår så va jag med danny och ida vi va på bodaborg men danny är så tråkig så hon ville åka hem så tidigt -.- . Sen kom oskar melinda och lovisa oxå. Vi gick till någon is bake och åkte där. Sen drog te melinda. Va där ett tag sen gick till ida igen. Danny och lovis skulle sova här så vi va uppe ganska länge ;P Vaknade vid 1 idag av att lovisa lät som en jävla hund -.- Vi låg typ kvar i sängen och sen gick lovisa och danny hem. Jag, ida och oskar spelade kort. Och nu ska vi typ städa och packa. Oskar och ida ska hem till mig i morgon och kanske melinda :) Nu ska jag hjälpa till lite hehe- Bloggar i morgon när jag kommer hem cya! <3 Då kommer det videoinlägg och bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0