vill ha sommar !!!!!!!!

Sitter och kollar på bildre i thailand och då börjar jag längta till sommaren... vill ha sommar sola, bada, festa, vara med kompisar och mycket mer. Vi har planert så jäkla mkt som vi ska göra i sommar så åh jag vill ha sommar nunu !!!!
tänk när man är ute hela nätterna utan att frysa och går i typ bara linne och badar mitt i natten ? tänk vad sköönt istället för att va ute och frysa.

sommarna i viksjö<3

sommaren inne i stan ! <3
roligaste ever att vara i stan hela nätterna omg!

sommarna i skälby


sommarna i bålsta <3


sommarna i nyköping<3

längtar sjuukt mkt till i sommar !


kommer saknar alla sjukt mkt när jag drar till thailan om 3 dagar :'( <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0