2 veckor kvar till thailand ! :D

tjaba ! skolan idag var väll helt okej faktiskt :) va kvar i skolan när vi slutat och va med eve lollo och frida drog till bussen sen och snacka med jessica i telefonen om i helgen och andra saker ahha ! ska ju kanske ha tjejmiddag på lördag kulkul :) kom hem satt vid datan och sen sonma lite ttill en film :P mamma väkte mig och nu har jag precis ätit. Har faktiskt inga läxor :D så ska bara vila hemma idag kanske slingaa håret och ta en varm dusch sen .


dagens outfit !
mjukisar från ohio
vitt linne från hm
Jessicas svarta tröja från ?
Jessicas halsduk från ?


jessica :D<3 bild från igårr


jessicas hals som jag gjorde så fint och lite på tutten hahaha !


Våra halsar så snyygt ;)


liiite ego får man alltid vara :)


hihi(A)


haha ni kanske fattar vrf jag gick med halsduk ?


annars ser man ut så på halsen då skulle alla fråga och kolla xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0