Thailand nu !!!

Heeej sverige har saknat er !!
Ska beratta lite om igar och idag,
 Igar satt vi pa flyget i 12 timmar kom fram 8 pa morgonen ( 02.00 svenska tid) Sa vi gick och bada och det va skiit varmt har till skillnad fran sverige kan man saga haha. Vi badade typ helat tiden gick knappt att sola :) pa kvallen va vi ute och kolla klader mm. Hittade jatte fina klader som jag sakert ska kopa sen. akte ttuktuk ( staving) hem haha. Kom hem vid tio halv elva da somna vi.

Vaknade vid 9 idag och har badat och solat skiit varmt ute man typ dor om man ar u skuggan jag skojar inte :P Sen har vi kollat  klader pa en marknad kopte en skiit snygg klaning leopard :) Kom hem da bada vi igen for alla var jatte svettiga. Efter at vi pa resturangen som finns har. Efter vi atit klat och sant sa gick vi till ett fisk spa jag och natti ahha (kommar bild sen sa ni fattar ) Kom hem satt pa rummet och sen ville jag och natti sitta lite vid datan har ner vi experitionen, det gar att ha internet pa rummet men det kostar 100 kr for ett dygn sa vi sitter har for 20 tror jag det va. Sitter i linne och shorts fortfarande det e fan varmt dygnet runt ^^

I alla affarer e de typ galna i tjejer ahha ! allas skriker efter en och haller i en :P Men trevliga ar de ! Nu kommer massa bilder lr nagra de andra kommer i naste inlagg om jag hinner man far bara sitta i en halv timme och jag har 5 min kvar efterson natti ar sa seg att lagga upp de sa far se om de kommer  i morgon. Saknar alla sjukkt mkt. juste jessica och frida man far inte plocka snacker har da far man boter haha man far det for typ allt saknar er <3333


haha pa flyget


trott var man pa flyget ^^


kollade tv i typ 12 timmar inte kul haha


Kom fram till hotellet vid 8 pa morgonen 2 pa natten svenska tid
bild fran var balkong


till bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0