svar på tal



Såg att jag hade fått en kommentar óm thailand. Vi kommer ha med min data för att kunna se på film på flyget och spela spel och sånt. På flyget kan jag tyvär inte blogga även fast jag vill. Men på hotellet kanske det va trådlöst internet så kommer jag bloggar ungefär en gång per dag. Får se om jag hinner och orkar. Kommer då lägga upp bilder från dagen. Men om det inte finns trådlöst så blir det mindre uppdate för då måste man ju gå till internett café och det kostar ju pengar. och där finns det inte å ä ö så ni får försöka fatta vad jag skriver haha ! Så ja ni får kolla varje dag och se om jag bloggar och på första blogginlägget så skriver jag om det är trådlöst lr inte. kisses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0