pluggat mkt ikväll !

heej, har inte haft tid att blogga, har fixat med väskor till thailand, fått pengar för skor, pluggat jätte saker som jag måste och har hk läxa till i morgon ! , tagi en litten tupplur :D det är ungefär det jag hunnit med sen sist jag bloggar har ofc ätit oxå ;) men nu är jag klar med allt för idag och tänkte lägga mig i sängen och smsa lite och försöka sova kisses♥


tog lite ego bilder nu oxå x) sitter i köket för jag hade datan här när jag plugga ^^ (haha munnen ser helt fucked up ut x) 


haha för er som undrar vrf jag gör sån mun som jag gör det vet jag inte faktiskt om jag ska vara ärlig tycker ibland att min mun inte blir så bra på bilder x) <3

Kommentarer
Postat av: ida

sv: va ne kan du? :D jag betlar dig sen :D:D vill ha en väska om du kommer ihåg och har tid och lust :D du vet säkert vad hag gillar för väskor, sånt som du gillar asso :D

gud vad jag tjatar, sry xd <33

2010-02-12 @ 14:24:59
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

betalar* :D

2010-02-12 @ 14:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0