kvällen

heej,
åkte till jessica förut och vi typ fixa oss sen kom danne och hämta oss. Vi drog hem till han och va där till typ halv 10 för han blev sur över en sak...

han körde oss till björkeby vi drog hem till mig och typ tog bilder och jessica va ledsen, så vi drog till jakan och mötte felix. När vi skulle hem så skulle inte felix och jessica med mig hem men de satt på den bussen haha. Så vi typ satt och snacka och skiit. Sen skrämde jag felix hahah fan va kul det va x) typ skrattat skiit mkt. Sen satt vi och vänta på jessicas sega brorsa som vi väntade på från 1 till 3 för han skulle hämta de. Så de åkte klockan tre och jag har sittit och snackat med moa och natti lite. Är sjukt trött och måste sova cya !


hhaah ! <3


bjuder på den ;)


de är såå sööta visst ? :D ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

Fifan älskar dig gumman<33 Jessie å fillepille :P så söta bebisar

2010-02-15 @ 21:56:41
URL: http://crisstinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0