kulkul

tjooo, skolan idag gick bra slutade vid 12. Förlektioner va inställda men frida hade en lektion som jag inte hade så jag och jessica väntade på henne. Vi drog till jakan frida skulle köpa skor, sen hem till mig. Åt nudlar och lite gått :) sen har vi typ flummat och jessica har gjort sugmärken på mig så ska ha halsduk i morgon haha ! men jag och frida gjorde massa sugmärken på jessica haha ! sen kolla vi film och  frida drog hem. Senare efter vi ätit drog vi till jessica och så kom felix. Kul vi hade x) pusskalas ! haha, sen följde de mig till bussen vid 10 och nu är jag hemma :) ska äta kladdkaka tror jag sen sova e skiit trött. ORkar inte ladda upp bilder de kommer i morgon :) godnatt söötnosar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0