jessi, eve, frida och danne ikväll !

tjenatjena !

Skolan idag gick väll bra men de två sista lektionerna (hk och idrott) va jag sjuukt trött. Tog bussen hem och satt lite vid datan eftersom natti och moa tog duschen -.- xD gick till handlarn för mamma ville att jag skulle köpa några saker. Kom hem då fick jag enkligen duscha ! kom precis ut från duschen och sitter i blå mjukisdress, ska snart börja välja kläder inför ikväll ska vara med jessie, eve, frida och danne, vi ska typ vara först hemma hos han, han kommer och hämtar oss med bil hos eve. Senare kanske vi drar ut om vi hittar någonstans att vara :D kisses<3


haha sitter och smsar med en konstig kille, han tror att han kan bestämma över mig och att jag inte får träffa andra killar ? känner inte äns honom.. but i don´t care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0