igår

heej, okej igår mötte jag jessica vid ica istället. Vi handlade där och felix hjälpte till haha vi handlade skit mkt. Sen drog hem till mig fixade oss och duka laga mat mm.

Sen kom elle vid 5 och hjälpte oss. Resten kom vid 6. Vi åt tacos och sen paj hehe. Typ flummade och sånt, senare fick vi tråkigt så vi försökte leta upp någon fest men hitta ingen typ bara långt borta so vi inte orkade åka tiill ^^ Så vi drog istället till jakan vid 10. Det va skiit mkt folk ute:) vi drog till ett trapp hus en stund för det blev kallt och satt i källaren haha. Drog till tågen och satt där och lysna på musik och träffa lite folk :) tog tåget till barkarby. När vi kom till barkarby stog bussen inne så jag och jennie sprang och så klart går killar bakom mig och så ramlar jag och slår i huvudet. Hahah fan va vi garva de bara " den där tjejen va as full". Omg fett pinsamt ^^ tog bussen och på sjöng vi och lyssna musik :)  hade typ snöbollskrig  utanför mig till 2.

Sen gick inte och jag elle jessica och jennie badade i min bubbel pool. Vi hade skiit mkt skum och det typ svämma över de andra tog kort och filmade, måste få bilderna från den som tog kort asso^^ badade till typ 3 lr halv 4. Sen låg och flumma till halv 5. Då gick alla och sov och jag elle och mickis kolla på film fast jag och elle somna :P

ja och idag vet ni att jag har badat i simhallen :) alla bilder kommer när jag fått dom, de kommer idag hoppas jag. cya !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0