Heej då nu drar jag till Arlanda sen till thailand

Är helt klar nu med alla, packat, duschat, klätt på mig, ätit frukost, borstat tänderna och håret :) Känner mig super fräsh och kan sitta på ett tåg i 12 timmar omg :O vad fan ska man göra utan internet eller kunna smsa/ringa. Jag får väll lyssna på musik och kolla film ;D Pappa kommer om ca 10 min så åste packa ner datan nu.Får se om det bli ett till inlägg på mammas data sen, kom ihåg att jag kankse bloggar där bort ska försöka blogga så fort so möjligt och säga om det är trådlöst lr inte och hur mkt jag kommer blogga, kisses i love u♥



kommer sakna er skiit mkt !! Jag älskar er !!!!!! <333
(tror jag har fått med alla jag kommer saknar mest ! )


kolla vad sööt min mamma är och gav mig choklad och pengar till thailand ;D


klart jag åker i mjukisdress, men det kommer nog bli varmt när vi kommer fram men då har jag kiol och linne ;) kommer fram när klockan är 8 där och 2 på natten här. Så ska sova på flyget :P


är man taggad inför thailand eller ? sitter redan i solbrillor när det är snö ute haha !

Kommentarer
Postat av: ida

kommer sakna dig jätte mycket!

älskar dig!<33

2010-02-16 @ 17:23:53
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/
Postat av: elenor

josssan saknaaar dig redaan, älskaaar dig BABY<333

2010-02-16 @ 19:23:55
Postat av: Anonym

bli en neger:D

saknar dej<3

2010-02-17 @ 17:15:31
Postat av: pillis

saknar dej jossan <3

2010-02-18 @ 11:51:52
URL: http://ssoulmaate.blogg.se/
Postat av: Elin

Saknar dig också :) Hare bra i Thailand ! :D <3

2010-02-24 @ 22:15:36
URL: http://elinbroome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0