godmorgon

Godmorgon söötnosar ♥

vaknade 1 idag för mamma väckte mig -.- gick upp åt osv. Har sökt in till gymnasium oxå sista dagen på måndag. Hoppas verkligen jag kommer in på ubg så måste skärpa mig i skolan när jag kommer hem från thailand !

ska ta hand om ungarna i typ en kvart när mamma ska hämta ut min bikini som kom igår :D ska plugga det sista idag oxå och packa allt typ ! måste tvätta massa saker oxå. Stressig lördag ? ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på melodifestivalen med mamma, micke, minella, isabelle. natti och mattias :P Hade en skiit kul utekväll innan jag drar till thailand. Har ju typ inte varit med eve på kvällarna förut så det va skiit kul borde göra oftare :D nu måste jag plugga hörs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0