fuck skolia !

Är på ganska dåligt humör...

För jag kanske inte får ha tjejmiddag på lördag.. För min skolia förra veckan såg ut som ett helvet. Blev utkastad pratade mm. Så pappa va sur men för mamma på jag ha tjej middag. jag vill träffa alla kompisar innan jag drar till thailand om 1 vecka och 6 dagar ju... ska försöka vara snäll och sköta skolan så kanske. KAnske bara får åka till pernilla på fredag :( måste bli bättre i skolan ! får skärpa mig så kanske jag lyckas övertala pappa lr vad säger ni ? :)


gul: Försenad 5 min
orange : försenad 10-15 min
blå : pratade bort lektionen, fick gå ut, jobbade inte, hade inte gjort läxan, fokuserade inte på det vi gjorde, satt inte still gick mest runt och pratade om annat. Bra jobbat
Röd: Ej giltig frånvaro ( på onsdagen och torsdagen vecka 3 va jag sjuk)
"pil" : visar vilken vecka det är. Har skött mig ganska bra under den veckan kommit försent bara en gång ? :)
Grön: Intygad frånvaro,

Japp för er som inte vet vad skolia är lr hur den ser ut så har ni ju en bild. inte kul med sån asso lärarna skriver in på en gång så fort man för ngt fel. Så föräldrarna kan se det hatar min skola ! fick den !

men nu ska jag sova och vara sur hörs i morgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0