En vecka kvar

heej alla sööta (L)

Vaknade halv 8 idag bussen gick 10 i så fick skynda mig. Bussen va försenad 10 min som vanligt-.- så frida mötte mig vid lant. Gick till skolan och hade np (nationellaprov)i svenska. Satt från halv 9 till 10. Man fick inte gå tidigare. Hade lunch efter sen so, matte, språk. Efter drog jag hem :) Har pluggat lite so so jag måste göra innan jag drar till thailand saker jag kommer missa men är klar med so.n nu. Så ska bara göra klar engelskan sen är jag klar med det :P i morgon är vi lediga sköönt. Ska plugga svenska som jag måste göra innan jag drar till thailand oxå ^^ Så i morgon blire plugga. Ska hitta på något nu typ kolla film lr nått, ska beställa bikinin idag oxå så kommer den på torsdag ni får se den senare.

Idag äre en vecka kvar till jag drar till thailand. I morgon och ikväll måste jag börja ta fram kläder leta efter mina solglasögon, kolla i taxfree och sånt ^^ en det är inte jobbigt bara roligt ju . cya♥


hittar inte sladden till mobilen så det får bli en vanlig bild som jag tog med min cam. Så kommer säkert bilder senare på outfiten !

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer du blogga och lägga upp bilder när du är i thailand ? :D

2010-02-10 @ 11:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0