En sak jag tror ni inte visste om mig är..

.. att jag har varit cheerleader, det visste ni inte va ? jag har gått på cheerleading ungefär ett år lite mindre kanske. Gick där med min syrra och mickis. Det va i upplandsväsby faktiskt. Jag tyckte det va skiit kul men vi lsutade av en anledning som man inte behöver ta upp här . Eftersom jag va lättast så fick jag vara "flayer" för er so inte vet är det den som t.ex. blir uppkastad och den som do bär upp mm. Vi hade 3 uppvisningar 2 för föräldrarna och ett i ett köpcentrum. Det va kul en lite läskigt ändå jag fick stå högst upp i en pyramid och ramla bakåt så tog de emot mig. Men kul hade man och jag ville gå längre på det men så blev det inte.. men minnen är det och kul hade jag i alla fall :D

(bild kommer senare men det har blivit ngt fel på blogg.se så jag lägge upp den idet här inlägget om ett tag kolla då oxå)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Varför slutade du på cheerleading? Det var i Upplands Väsby också :-) Där jag bor :-) <3

2010-02-23 @ 00:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0