chattar med eve :P<3

tjooo, skolan idag hade ref dag. Hade matte prov först och sen bild i fucking 3 timmar -.- hatar henne men är godkänd i bild nu. Vi fickinte äns gå och äta så matsalen hade stänkt när vi fick äta. så va skiit sur och jätte hungrig. Drog hem vid 20 i 2 somnade hemma. Sen åt vi pizza åkte och hyrde film och nu hamnade jag här,

Sitter och chattar med eve på jessicas msn. haha kul vi har Xd försöker få med henne i morgon hem till mig då jag ska ha tjej middag och sen kanske det blir fest på kvällen :) sen ska alla sova hos migg vi blir väll runt 10. ikväll blir det bara hemma och ta det lugnt och kolla film och äta gott i morgon äre fult upp haha ska möta elle och jessica vid 1 typ vid willys och innan ska jag till jakan och köpa lacklägings :P <3 cya !

haha så här kan det se ut när vi chattar;) <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0