bikinisar kommentera vilken ni tycker jag ska beställa idag

sitter hemma hos mamma för pappa  är sjuk. sitter och ringer till ellos men det är sån kö. har hittat en bikini ska fråga hur lång tid det tar tills den kommer till mig. eftersom jag vill ha den innan jag drar till thailandom en vecka och en dag. har suttit i kö i telefonen nu i tio min och hon säger hela tiden " det är fortfarande folk före va god att vänta" är trött på det nu :P men nu svarade de haha man kan få den på onsdag och man beställer med snabbrevelans då kostar det 20 kr mer :P ska no g beställa nån av de här:


vanlig svart 59.50 kr


lika dan modell som den svarta fast blå med blommor. 59.50 kr
(nu ser ni hur den blå och svarta sitter på, stog oxå att den modellen är dbra för smala ;)


svart kollade ju på en sån förut fast rosa med vita prickar men den kan man inte få fören den 10 maj. Men den svarta finns :)

Vilken tycker ni ? alla kkommentera :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

den blåa :D

2010-02-08 @ 17:46:24
Postat av: lovisa

den blåa med vita blommorna va jätte fin tycker den :)

2010-02-08 @ 18:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0