2 skoldagar kvar

heej!

skolan idag vi hade nationellt prov i svenska/skrivförståelse man skulle sitta i 3 timmar och skriva :O typ dog men jag är lite bättre en andra hehe så jag fick sitta vid datan och skriva det tog typ 2 timmar för mig. Jag skrev 3 sider på data det är typ 6 för hand sa hon :O men sen hade vi lunch svenska sen matte, kom nyss hem och är skiit trött. Ska bara plugga svenska idag ska göra ett häfte klart som jag sa igår. Jag har bara 2 helaskoldagar kvar till jag åker till thailand :D och imorgon ska jag vara med eve och jessica vet inte vad vi ska göra men vi kommer säkert på ngt ruuligt :D cya♥

Kommentarer
Postat av: ida

sv: ja juste det skulle jag göra, hade glömt bort att du sa de hehe. Gör de nu!;)<3

2010-02-11 @ 22:14:33
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0