vallen

heej :)
skolan idag mamma väkte mig 5 i sju och min buss gick 5 över halv 8 :P drog till skolan hade engelska fick sitta själv för lollo var på någon gymnasiesak eve försovit sigoch frida sjuk..
Men vi kollade ändå bara på film. Sen no då kom eve vi hade pelle -.-
Sen idrott haha sjuukt kul :P och efter lunch
blev lite bårk mm men orkar inte gå in på saken omogen säger jag bara..
Sen svenska hade vi np men lollo drog där ifrån och vi jobbade tillsammans vi hade untligt :O
fast vi ska göra nästa gång efter lovet istället.
Sen ringde jag eve och de var på vallen så drog dit.
Pratade med ida på vägen dit, ida, oskar och min moster kommer idag och kanske jansson ? :O
Men på vallen blev det flum med killarna som vanligt ;P
Pappa hämtade mig där ochvi åkte och köpte godis till i kväll.
Nu e jag hemma och ska städa rummet mm :) <3



bild från igår hade inte skinjacka idag för det var för kallt ;P


yay ni fick en bild so mjag tog idag på vallen :D orkade bara ta en lat ? haha ah, en är bättre än ingen; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0