Valborg

men ändå skola -.-
skolan var rätt okej
hade språk på morgonen sen matte och no
matte hade vi vikarie så jävla skön haha
på lunchen drog jag eve och frida till ica och köpte glass
sen hk jag och frida låg på bänkarna med några andra i klassen medans några bakade
och vi latade oss och lyssnade på the voice och tog bilder
sen efter chillade vi lite sen tagga jag hem

kom hem mamma och de var redan hemma och jag har hjälpt till lite hemma
mamma städar och jag sitter och latar mig hah
men ska snart hjälpa till

idag äre valborg sjuukt nice e taggad
ska först äta middag (grilla) med familjen och sen tagga ut
vi ska vara vi viksjö och kanske tagga till baset
jag vet en fest oxå men får se om de andra vill tagga dit den e i barkarby :P

 
glass:D


Frida och Evelina <3

Jag och frida<33

jag och evelina

E<3J

frida söötnos <3



några i min klass...



jag e laaat hha

cool bild på frida som jag tog

lat du e frida och inte jobba på lektionen haha ska jag säga x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0