trött

vaknade typ halv 8 idag bussen gick 20 över.
Så jagh hann äta frukost ;P
åkte till ksolan hade matte sen svenska sen so.
Lunchen chillade vi bara.
Sen språk, efter språket drog vi ut och solade på ett par bänkar.
Vi planerade redan inför helgen men det får ni veta senare i veckan.
Drog till rampen senare där var fredde och de.
Sen följde frida mig till skolan för att hämta en sak och då drog vi till träffen.
Där var polisen som vi snackade med haha.
Eve, lollo, mini och fredde kom dit sen senare.
Frida och jag följde fredde upp till hans skåp och de andra försvann :P
sen drog jag och fredde till bussen jag fick sälsis för en gångsskull.

Vi satt typ bara och snacka sen mötte jag natti i barkrby oxå.
Ko hem och typ somnade fast jag skulle plugga så jag e skiit trött.
har läxförhör i morgon så måste verkligen plugga.
Juste idag när jag skulle till bussen så ramlade jag och har gjort illa min fot det gör sjuukt ont !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0