tjockisdagen

skolan idag tråkigt ...
efterskolan drog jag och frida till ica och köpte bulle, chips och läsk ;P (på lunchen köpte vi mjukglass)
senare kom elle och mickis då drog frida, vi chillade i skolan och ica
sen kom fanny och vi gjorde inte så mkt
elle köpta annanas haha och mickis glass
senare kom frida alla vi käkade på pizzerian
tjockisar vi är ;P
sen köpte vi klubbor och allt haha största tjockisdagen
mår fett illa
drog hem vid 7 typ
kom hem kollade på kläder natti inte ville ha kvar ;)
sen hoppade jag in i en dusch och nu sitter jag i sängen med datan
och e sjuukt förkyld har ont i halsen, näsan, magen och hela kroppen
det suger så ska väll kolla på film
ska ta tempen sen och kanske får ngt att äta av mamma <3


jag och evelina på språket


evelina på språket


tjockisar hahaha !


yees och vad säger man ? jag skulle gå upp i vikt e på bra väg haha




elle åt annanas


min och mickis pizza mår illa när jag kollar på allt ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0