tjockaste nice

pappa har kommit nu och de grillar på baksidan sjuukt mysigt
snackade med frida förut i telefonen blir att vara med hon och eve
pgr att elle och mickis skulle till mickis mormor haha
men i alla fall vi ska vara baset fett nice de ska ha fyverkeri kvart över nio
och tänder brasan halv 9 e fett taggad
får se om vi e där hela kvällen vet inte än vi kanske blir fler vem vet ;)
vi kommer träffa några där som jag vet ska vara där så det blir mysigt


kvällens outfit !






eftersom det är valborg så blev det många bilder idag som alla gillar :D
det är så tråkigt när det bara e en massa text tycker jag på bloggar
bilder gör det roligare än bara texter hela tiden ;)
så idag va jag snäll tycker jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0