tjjaaaa

somnade tidigt igår jag och ida somnade före oskar och jansson haha
ovanligt :P
men ikväll blire inte så hoppas jag
vi typ fixade oss och sånt när vi vaknade och vid halv 2 tog vi bussen till jakan
skulle kolla efter balkläning men det fanns inte i färgen jag ville ha
har bal om typ 2 veckor , den 6 maj
kom hem vid 3 och hoppade och dunkade musik i högtalare samtidigt
haha alla som gick förbi glodde as mkt
och vår tomt e inte så fin för de städar vinden och garaget 
´men men jag, ida och jansson sitter vid en varsin data och oskar e och surar någonstans
för vi ville cykla har inte gjort det i år (eller jo fredde har skjutsat mig) men inte cyklat själv
men oskar ville inte hänka för han inte har några pengar -.- 
aja ska väll dit snart tror jag 
vi tog bilder igår som jag skulle ha lagt upp men somnade ju så de kommer senare <3

 
cambild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0