jag lever

jag lever haha
men idag har jag pluggat lite och sen tagit det lugnt mår bättre idag än igår i alla fall
får se om jag går till skolan i morgon hoppas det
Tänkte gå på promenad senare jag dör av att sitta inne och inte gå ut

har suttit och kollat på balklänningar men sen kommer pappa och säger att man inte måste ha det
att de har mailat och sagt att man får ha vad man vill på sig så ja jag hittar ngt annat
på balen blire att åka cab och dunka värsta musiken det kommer bli sjuukt kul
ska åka med frida och evelina, så vi måste fixa musik i helgen

Ändrade planer på valborg oxå, Pernilla och Carro kommer inte.
För de vill inte vara med någon annan än mig, elle och mickis
och vi hade bestämmt att vara med massa andra oxå så de ska inte komma
men jag kommer ha sjuukt kul ändå :D Får se om jag sover hemma eftersom vi kommer vara ute sent
och jag kommer säkert inte vilja åka själv men vi får se hur det blir <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0