inte sent

kom inte hem sent nä
men har ju varit sjuuk så pallade inte så länge som jag trodde
ja skulle göra..
eve och frida ville oxå tagga hem men elle och mickis och de ville att jag skulle vara me och kröka vid viksjö
men jag palla inte och sen ringer en killkompis och ville att jag ska komma på en hemmafest
men orka inte heller haha lat
men kanske ska till han i morgon då han ska ha en större fest eller blire vara ute med polare
men ah inte min dag idag trött och allt inte orka göra ngt
men e hemma nu i alla fall ska väll sitta och chatta och sånt <33


brasan vi satt en bit ifrån för de var så jävla mycket folk


vi tre på högby

inte så många bilder men eve har någon/några bilder på sin mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0