ingen passande rubrik

Sitter på mitt stökiga rum just nu.. Inte särskillt fint kan jag säga hehe.
Idag har jag bara tagit det lugnt för det mesta.
Har kollat på hus men vrf ? jo för jag vill flytta till VIKSJÖ/jakan vill ha närmre till kompisar och skola mm.
Mamma och micke säger om jag hittar ett fint hus som är bra så kan vi flytta.
Så klart satte jag mig direkt vid datan och kollade.
I viksjö finns det inga villor som kanke alla vet så kollade istället i jakan/högby.
Hittade ett skiit fint hus där för 5 miljoner men det var för mkt...
Ska fortsätta att leta vill bo nära allt, orkar inte sitta på en buss i en halv timme till skoolan och 2 destom.
Så hoppas det kommer ett hus snart som e perfekt så hoppas jag att vi flyttar ;)

Men nu lämnar vi det. Som sagt sitter jag i mitt stökiga rum och tänkte spela guitar hero (staving ?) har inte spelat det på as länge för en sak har varit bort. Tänkte spela det tills min fel har laddats ner.
 Måste igentligen städa idag eftersom ida och oskar kommer i morgon men det kommer inte fören 10 på kvällen.
Så har hela dagen på mig att städa och ta det lugnt. Har typ hela huset för mig själv i morgon förutom att syrran e här. <3


Jag vill tatuera mig (så där) fast får inte för mamma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0