ida, oskar och jansson

skolan idag som en vanlig fredag flum haha
matten var chill hade typ bingo och vi fick godis och slutade tidigar ;)
på hade hk prov gick väll bra hoppas jag
idrotten hade vi dans haha bäst jag var eller inte
efter drog vi till vallen och chillade
tog bussen vud 4 och kom hem efter typ 5 min kom ida oskar jansson och moster hit
vi kom nyss in har hoppat länge sen det var ;)
har sjuukt ont i min tummer för oskar hoppade på den
kollar på talang nu någon i deras skola ska tydligen vara med haha
sen ska vi väll hoppa chilla ute och gå till handlarn och köpa energidricka
men nu ska jag kolla har ingen bild just nu men det kommer snare lovar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0