i´m back like always !

vaknade vid 7 idag bussen gick 5 över halv 8.
Hade först engelska, no sen idrott
Hamnade i sämsta laget så var med på en lektion sen gick jag till skolsyster.
Var med mickis och de sen och sen kom frida eve och lollo.

Sen var vi typ lediga i 3 timmar för man fick vara ledig om mamma skulle kolla på bandyn
det var viksjö mot värmdö!
Så klart vinner viksjö de är bäst !
Vi gick till vallen en stund och sen skulle vi ha so.
Haha på so.n så kom de killar som spelade in och skrev och spelade trummor haha !
omg vissa hade ingen tröja ;P
sen drog vi till vallen och träffade några. Kollade när fredde hade träning
Sen drog jag typ 10 min innan han slutade för pappa hämtade mig.
Åt pizza och nu gör jag inget hörs sen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0