Garderoben

har städat i mitt rum :D
så duktig har fått en 120 säng nu tjockt nice
fick den av morfar
har fixat i min garderob oxå den e propfull måste ha en större  :/
men jag har 3 men använder bara 2 för den andra äre massa skit i kanske ska rensa ur den och
använda alla tre istället ?
men i alla fall nu äre fint till valborg mamma har lånat ut mitt rum till min moster och hennes kille typ
så var tvungen att städa lite. Men självklart fick jag selskap av erik grönwall på högsa volym
mamma vill ha paj så ska göra det till henne nu tror jag så hörs vi senare !




kommer bli fler skor ska åka i morgon eller i helgen och köpa fler med pappa och natti :D


mycket ?


byxor och klänningar


andra garderoben linnen, underkläder, bikini, skärp, strumpbyxor mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0