En sak ni inte visste om mig...

jag hatar min kropp..
Vissa  säger att jag har snygg kropp osv .
Men andra tycker jag är för smal och kommenterar det och en av mina kompisar oxå.
men aja jag önskar att jag inte skulle vara så smal.
Det blir lättare och hitta byxor osv. Men en sak jag e nöjd med det är övre delen av kroppen.
Det är benen det e fel på. Jag skulle kunna göra vad som helst för att inte vara så smal.
en det är itne ngt jag har valt att vara smal. Folk säger ät mer men vafan tror ni jag gör ?
jag äter mycket men går inte upp i vikt. Det är inte mitt fel.
Folk behöver inte påpeka hela tiden min kropp jag har sätt den flera gånger.
Jag vet exakt hur den ser ut utan kläder och med kläder.
va glad alla att ni har en normal kropp och kan hitta byxom och att ingen komenterar era ben sluta klaga ni vet inte vilket helvete det är att vara smal ?
Det är min fula nederkropp accp lr dra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0