bra idé

sitter just nu vid datan och läser amirs blogg (gaybloggen),
han berättade ju att han gått ner 11kg på 1 månad
då tänkte jag, att jag borde kunna gå upp några kilo på ungefär en månad
Så jag tänkte börja idag och sen se om exakt 4 veckor alltså en månad hur mkt jag har gått upp !
Så jag tänkte börja med att äta kvällsmat
och varje dag ska jag äta en bra :
Frukost
Lunch
Middag
Kvällsmat
yes det ska jag äta exakt varje dag så får vi se om jag lykas ;)
så skriver jag när det har gått en vecka

Nog med det, sover hos mamma idag
så ska snart äta och duscha lite tror jag :)
orkade ju inte göra det igår så stinker rök -.-
kommer ett godnattinlägg sen


saknar mitt bruna hår
sitter vid mammas data min e hos pappa så kommer gamla bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså om du ska gå upp i vikt ska du äta mellanmål mellan alla de där måltiderna också :p

2010-04-19 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0