bilder :d

hemma nu, va på rampen till halv 6 typ.
Det va skiit kul tills fredde4 bögen bröt min nagel så det började blöda -.-
Följde med fredde till skolan
för han skulle hämta ngt och jag skulle torka mitt finger men glömde det.
Sen fick jag skjuts på cykel tillbaka och då drog fredde.
Blev några bilder på rampen oxå .
Senare drog jag och frida till vallen för fredde skulle vara där.
Men det va han inte så vi drog till bussen och ja gåkte hem och hon till stan.
Kom hem nyss och åt nu ska jag typ bara tråka...<3

 
evelina solar ;D





sexiga jag och lollo :D

evelina jag älskar dej <33

nemen jag





barndomsvän

rumpor :D

weeee ;D

fredde bror<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0