2 np

skolan idag försov mig -.-
vaknade 5 min innan bussen skulle gå panik !
klädde på mig sen sprang till bussen och jag hann
hade matte nationella på morgonen gick väll bra hoppas jag
idrott sen hade basket typ inte min favourite precis
lunch sen svenska
hade muntligt nationella i svenska så klart
gick bra hoppas jag hahah !
sen so som sista lektion
hade läxförhör muntligt gick bra tror jag
gick klockan 3 för jag hade möta
satt och snacka i typ en timme sen drog jag frida och lollo till ica
nu är jag hemma och minella har typ en kompis här och hennes föräldrar jobbar på min skola haha
men ska typ käka snart puss

i morgon kommer Ida, Oskar och Jansson (och moster) hit :D <3

 
IDA                                                     JANSSON  OSKAR
haha sorry gamla bilder sitter vid mammas data ;P<3

Kommentarer
Postat av: idaaaaaaaaaaaaaa

OMG VILKEN BIIILD!?

JAG BEEER DIG, ta bort :)

:D<33

2010-04-22 @ 19:42:10
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0