vill inte bli sjuk :(

Dåliguppdaterning  idag sry ! men nu är jag tillbaka skolan idag då :/ Efter skolan drog jag te ica och köpta dricka och sen hem tror jag håller på att bli sjuk har gått med jacka i skolan hela dan och frysit. Hatar att va sjuk :(så kan man inte va ute träffa kompisar och ha roligt men det e skönt att bara vara hemma  och ta det lugnt men hellre kompisar hehe :) Sen har jag typ fett ont i magen och huvudet :S Så får se om det blir någon skola för mig i mrogon då ^^ Idag har jag pluggat lite vart barnvakt i typ 1 timme åt issa medans minella har börjat på gymnatik :P Sen har jag bara tagit det lungt har sett på idol och film på datan och nu ska jag vila mig i min sjöna säng :)förlåt för det har varit sånn dålig uppdaterning men ska bli bättre det lovar jag ! puss♥

Inge smink idag typ första gången ? Sitter i sköna mjukisar och tröja med min älsklings kudde ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0