Viksjojoggen hatar!

Tjjaa alla läsare ;) vaknade typ 20 min innan bussen gick :/ va fett trött hade ingen smink på mig i skolan idag grattis till mig första gången :D Hade engelska nationellt prov-.- sen no jag och frida labbade hheeh det gick väll bra ^^ Sen lunch åt i matsalen 4 gången ? :P sen viksjöjoggen 8 km snacka om jobbigt ? jag typ dog, sen träffade vi en kille som hjälpte oss att fuska hehe x) sen i mål jippi ! och idag är jag på bra humör :D ! typ flum och e glad över att jag kanske typ 90% säker på att jag åker te nyköping i morgon saknar älskade ida ! Da 'r jag pa fett bra hum;r ;)fett ont i benen och massa tog bussen kom hem för en stund sen ska duscha snart och sen äta sminka mig och sen dra te vbussen :) bloggar när jag kommer hem :P cya bitcheees ;)<3

hatar !



bruket lr gorveln


frida innan viksjojoggen


Kommentarer
Postat av: Idaaaaaa :)

åhhh du måste komma !!:D:D<3

jag ska plugga massa ;)

2009-09-17 @ 17:24:50
URL: http://i
Postat av: Anonym

*

2009-09-17 @ 17:25:02
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0