börja med dålig dag och slutade med bra !

Trött idag så orkade inte blogga men ska berätta lite kort om dagen i alla fall :) Vaknade i morse men vägrade typ gå upp va fett trött :/ men kom upp tillslut :P Fixade mig åt sen taggade jag till bussen. Så klart kör han fel och så får jag hoppa av vid ett annat ställe typ :S och så klart glömmer jag busskortet på busse skillat ^^ Sen hoppar jag på samma buss som mamma och hon tänkte betala för mig efersom jag inte hade nått busskort sen pratade mamma med busschauförn (stavnig ?) och han hittade det inte.. Så drog till skolan bild engelska det där netionella provet hoppas det går bra men kändes inte så :/ lunch so matte och språk. Sen taggade vi till träffen hade möte sen stannade vi där eftersom jag inte hade nått busskort och inte kom hem ^^ Sen ringde jag mamma och hon sa tt jag skulle kööpa sms biljett, så gjorde det och sen i barkarby ringde jag till bussgaraget som mamma hade gjort tidigare för att se om dom hade fått in buss kortet och s hade dom det :) <3 så ringde pappa och han kom och hämtade mig och så hämtade vi det. Kom hem plugga plugga och plugga -.- Sen åt jag sen plugga och sånt nu ska jag se på andra avenyn :) <33 i alla fall 2 roliga saker som hár hänt idag :) andra avenyn och vi hittade busskortet :D <3 Så dagen började med dåligt och sen blev allt bra igen bra va ? haha :P men ska titta på andra avenyn så bloggar i morgon om jag e på bättre humör som jag för hoppnings vis är :D <3 god night bitcheees se ypu to morrow ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0