tjejmässan

Tjaa han inte blogga nått igår men , nu ska jag berätta försov mig på morgonen så va inte med på första lektionen hehe :P Sen mötte eve mig och då skulle jag göra ett test som de andra redan hade gjort medans jag va hemma hah, gick inte så bra på testet men men , sen matte fett tråkigt gjorde inget -.- No tråkigt som vanligt! Sen lunch äklig mat i skolan så vi gick till träffen men det va stängt och sen kommer björn och så släpper han in bara oss ahha vem är best ? :D Fast det öppnar inte förren typ 1 och klockan va halv 12 så vi fick en varsin macka och capri :) Sen hade vi bild vi lärare fick värsta cp rycket och skreck som fan ! och slängde ut en i klassen asso hon e fan störd! gjorde klart en ska på bilden oxå kommer bild x) Sen fucking idrott ok varvet jag och eve fuska och sprang genom skogen och över åkern, men sen fick vi typ 30.01.40 och vi fick inte godkänt då skulle man ha 30 min man bara 1min och 40 sek hallå kan man inte få jävla fucking godkänt så bråkade vi med han och sen kom frida och lollo :P vi bytte om.

 sen drog jag och frida till ica mötte pappa sen drog vi till donken :) Kom hem åt jag dushade och frida satt vid datan :P Sen fixade jag mig sen drog vi till tjejmässan,

 När vi kom dit vare nån genomgng typ, sen vare typ några som dansa sjöng åkte skatebord nån boxning och sånt X)Vi tog massa kondomer oxå :Psen skulle vi bli spådda och frida vågade inte gå inte dit först men sen vågade hon hahha, Asso hon visste typ allt om mig det va fett läskigt :P Hon sa allt rätt typ.

 Men sen drog vii typ vid 11 pappa körde hem frida sen nr vi kom hem såg vi på film men jag somnade x) Vaknade typ för en halvtimme sen :P Ikväll ska jag kanske vara med frida kalle och jocke om jocke kan det bli ul hoppas jag :) Men bloggar senare ;) cya!♥
 
gjorde på bilden ^^

Det fick vi på tjejmässan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0