tjaa bitchees ;)

Sitter här har precis dushat ska äta paj nu. Men läste dessies blogg och tittade på henneskommentarer och kom fram till en annan blogg. Det är en kille som är 18 som blir mobbad. Han berättar hur hans dagar är i skolan och vad som händer och massa! tycker fan synd om han, vrf ska man mobba nån igentligen det är bara taskigt och omoget och dom som mobbad han är ju fan 18 ? hallå har dom inte växt upp lr ? Jag tycker att han borde prata med nån sina föräldrar nån vuxen på skolan nån ? Tycker dom e så jävla taskiga mot han asso jag fattar inte, att man kan göra nått sånt mot nån ? jag mår dåligt bara jag tänker på det.... ska äta min goda paj nu och sen sova men bloggar i morgon, god natt bitchees!♥

mhmhmh min goda paj :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0