snål !

tjena alla ligger i sängen nu ;) chillar har bllivit förhörd på tråkigt läxan ;( har snackat med ida på msn kanske ska te henne i helgen :) det va fett länge sen :) saknar henne<3 syrran ska göra paj i dag eftersom jag fick för den själ igår ;( jag kanske bara får smaka visst e hon snål ? hon fick smaka av mig igår aja palla bry dig lixom va taskig bara haha men ska tagga nu vet inte om jag bloggar mer ikväll men det märker ni ju :P har ju oxå fixat min header blev ganska njd eftersom natti aldrig hjälper mig och göra en ny header så får man ju försöka göra sälv ;P ska tagga cya bitchees ; )<33


Kommentarer
Postat av: Ida

jag saknar dig!<3

2009-09-16 @ 15:01:13
URL: http://idahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0