skolfoto fail!

vaknade halv 7 mamma väkte mig gick upp åt sminkade mig klädde på mig och sånt ^^ drog till skolan hade träslöjd jag och frida blev klara med det vi gjorde :) Sen no vi gjorde nån labb som aldrig funkade för mig och frida haha fan va bäst vi är då :P Sen lunch vi åt på träffen sen vare klassfoto :/ Jag och frida fick sitta brevid varandra :D Sen när man skulle ta jälv blev jag fail som vanligt -.- Sen matte skit tråkigt gjorde inget typ satt och lyssna på musik och sånt ^^Sen tog jag bussen tilljakan sen hem :) kom hem för typ en timme sen ska göra matte läxa och sen typ chill pallar verkligen inte vara mmed nån nu förtiden :P e typ fett trött varje dag men hoppas jag pallar nån annan dag i allafall :) På fredag ska jag och frida jobba på sjuornas disco haha xD så det blir kul på lördag ska jag ut ! :D <33 Asso jag typcker jag skriver så lite nu för tiden asso jag kanske lägger in många  inlägg men jag skriver typlite i varja men vete fan va jag ska skriva om lixom x)<3 men kommer säkert på ngt senare får vi hoppas cya!♥

thats my clothes today ! :)

Mina fina naglar som mamma målade igår :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0