skälbygårdsmarknad

Tjaa alla läsare ;) Vaknade vid halv 1 idag hos elle med pernilla :) Vi gick upp åt och sen kolla jag bussen tog 20 över 1 bussen till mamma :) När jag kom till mamma satt jag en stund vid datan, Sen drog vi till skälbygård marknad , köpte cocosbollar, chokladbollar och munkar och massa andra saker :) ville ha en väska men mamma tyckte det va onödigt för jag precis har köpt en ny :P Men jag är typ beroende av väskor skor kläder och smink :P Men sen kom issa dit oxå :) Sen vid 4 gick vi hem satt vid datan sen kom pappa och hämtade mig vi  åt pankakor :P Sen såg jag på 2 filmer :) OCh käkade chips och nu ser jag på en film på tv, sen ska jag typ duscha sen sova, Bilder från idag kommer senare,  puss cya!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0