sjukt trött idag

vaknade typ halv 7 idag fixade mig åt och sengra till bussen. Kom till skolan mötte lollo sen kom eve och frida :) Först engelska tråkigt. Sen no gjorde inget hade ingen penna :S Idrott jag och frida flummade med massa bilder som jag ska lägga upp :) Sen hade vi nån jävla bollspel som va skiiit tråkigt typ dog :S Sen lunch svenska läser nån tråkig bok ! So vi såg på nån gammal film och jag och frida sov på bänkarna typ ^^ Sen stack vi till träffen och la oss i sofforna och kolla på tv och sov lite då och då^^ Sen fick vi va kvar när dom stängde och då somnade vi i sofforna :P

Sen hjälpte vi björna med att bygga en soffa fett tråkigt -.- Fick största ont i huvudet :/ Sen skulle vi slänga skräp och som vanligt så älskar jag och frida när björn springer med oss på en vagn i korridoren sjukt kul :D sen spela biljard me kattz sen tagga  till bussen kom hem för typ 45 mig sen har precis gjort tråkig matte läxa juste gjorde no läxan till i morgon på träffen va duktig ja är men en mindre bra sak var att jag glömde den där och träffen öppnar in förren 1 imorgo -.- aja får se hur det går då :P Ska typ sova nu och ta bort sminket är sjukt trött :) Kanske hinner blogga i morgon innan vi ska jobba på sjuornas disco annars blire när ja gkommer hem :P godnatt cya!♥






haha nu fick ni några bilder att njuta till ;) <33


Kommentarer
Postat av: frida

älskardej :)<33

2009-09-16 @ 18:26:51
URL: http://fridaabergmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0