nyfikna ?

Tjja bitcheees ;) haha  okej nu ska jag va snäll :) hur mår ni idag då ? :) själv mår jag bättre än förut idag är på bra humör :D så tror det blir tråkiga skolan i morgon mwed viksjöjoggen springa 8 km .. kommer va död i morgon så passa på att kommentera och sånthaha men nä nu ska jag inte skrämma upp er flr om jag dör vad skulle hända då jorde skulle bli katastrof ;O nä men jag ska nog klara mig hoppas jag :) saknar ida ixå kanske ska dit i helgen det kommer bli bäst som vanligt asso :D Men i morgon på kvällen blire jobba på träffen och vi ska få tårta för vi är bääst okej men vem visste inte att jag och frida är bäst lixom ? haha :P Ska ringa en ***** nu och nu är ni säkert nyfikna lr jag vet att ni är det men ni kommer aldrig hörde ni ALDRIG få veta vem jag ska ringa och vad vi ska prata om det är hemligt :) sånt är livet bitchees ;) <3 men bloggar senare när jag har tid hehe x) cya bitcheees;) oj vad mkt jag säger bitcheees hehe skit samma det får ni stå ut med om ni läser min blogg ^^  <3
 
bara för jag e så snäll så får ni en bild, och då tycker jag att ni borde ge ut min blogg till andra så dom kan läsa den det vore gulligt;) ( ps jag håller mig inte mellan benen för er som tror det jag hller mig på låret ) x) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0