nu är jag här igen !

Sry för jag inte har skrivit  på några dagar, har inte mått så bra, inte haft lust, mkt prov och data förbud :(  men nu är jag tillbaka igen hoppas jag :/ tror ni har saknat mig faktiskt right ? visste väll det ;) skola idag bild sen engelska lunch käkade på träffen :) Sen So prov gick bra :D sen matte hade matte prov gick mindre bra sen språk :P

Efter skolan skulle frida följa med mig coh köpa skor :D <3 så vi drog till bussen mot barkarby och sen kommer mamma och små syrrorna på den :) Sen hoppar dom av och jag och frida fortsätter :) Sen typ vid barkarbyskola så va 552 framför och typ bromsar ett hårt och jag och frida sitter vid 4 platserna hos åker baklänges och jag mittemot hem men i alla fall, då bromas bussen som e framför oss jätte hårt så vi höll på att kroka så vår buss bromsar skit hårt så jag flyger typ in i frida och sen vare en i min klass och en i 8 och några tjejer oxå på bussen och alla typ flyger haha fan va frida och jag garva x) Sen gick va av i barkarby skulle ta 567 men hoppade på fel vi skulle ta den åt andra hållet så vi hoppade av på ett ställe och då tänkte  jag och frida vara smarta och gå igenom 2 bussar som stogstilla skulle släppa av människor och sen kommer en buss som skulle köra om och jag och frida skulle ju gå över så vi skriker fett högt när den  kommer och alla människor i alla 3 bussar typ glor haha fan vad skillad dag asså X) men sen kom vi på rätt buss som tur va :P titta på skor har lagt undan 3  tills i morgon :P sen åt på donken träffa lollo där ^^

sen hem plugga tråkigt och nu ska jag se på andra avenyn nytt avsnitt ^^ roligaste dan ^^<3 får se om jag får blogga i morgon vet inte om jag får göra det nu men skit samma :P <3 aja nu ska jag se på film puss<33


nämen gud va sexig man är de hehe ^^ bjuder på en bild oxå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0