mitt mode i min skolan ! hehe x)

tjaa alla blogg läsare ;) När jag kom hem från skolan idag så duchade jag ju som jag sa :) skönt med en varm duch :) sen åt jag gott sen så sa mamma att jag inte får åka till nyköping i morgon för jag har två stora prov nästa vecka fan vad jag blev sur största dampen jag som hade sett fram till i morgon... Sånt e livet, på träffen fick vi tårta och dom hade  bakat 2 jätte stora tårtor fett gott men va inte sugen ^^ kanske ska på en fest i stället om jag pallar har största tränignsverken -.- Mamma ville förhöra mig på läxa tills i morgon så det fick hon hoppa det gick bra... Ska sova typ nu är fett trött :/ Juste jag har kommit på ett nytt mode haha x) nån kanske gör så i en annan skola men inte i min så ni kan va tysta ! för jag bryr mig inte vad ni gör i andra skolor lixå ? i alla fall ska kommafram till det jag skulle säga som sagt ska starta nytt mode att ha rosa mjukisbyxor INGEN absolut ingen i min skola har haft det i skolan då blir jag den förste ;D är man inte bäst ? ska se hur många som härmar mitt snygga mode sen oxå ;D så om nån ta det så då blire synd om den hehe :P men nu ska jag ta och sova lite skönhetssömn är alltid bra när man ska upp till tråkiga skolan -.- men bloggar i morgon efter skolan om jag hinner annars blire sent på kvällen lr på lördag goodnight bitcheees ;) <33


Nya mobet av Josefine Holmberg!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0