Melinda

Asso shit så jävla barnsliga små skit ungar som håller på med melinda asso ;O Asso att sitta att kommenatera henne anonymt och inte vågar stå för det man säger hallå väx upp för fan ! Det är sp jävla omoget om man ska öppna sin käft ska man säga vem man är oxå ? tror ni på fullaste alvar att melinda kommer ta livet av sig bara för ni vill det ? haha vilket jävla skämt om ni tror det, ni kan inte ändra p vem hon är det angår inte er det är hennes liv och hennes krop låt henne se ut som hon vill och va som hon vill lixom ? vad fan är problemet ? om ni stör er så jävla mkt på henne visa vem du är då lr hål käften då svårare än så är det inte ? hon är fuck heller fet, asso ni säger bara så för ni har inget annat att komma med ? hon e fan finast snyggast och smalaste så håll käften bara ;O jag tycker bara ni är så jävla omogna så det inte e sant väx upp nån gång, låt henne bara vara hon har inte gjort er ngt lr ?

hon kommer inte ändra sig lr det går inte att ändra på henne för hon e perfkt ?! ♥


Kommentarer
Postat av: Melinda

awwiiii jossan !<3

fan va gullig du är gumman,<3

fyfan vad jag hatar alla jävla anonyma jävlar, snart pallar jag seriöst inte mer, dina ord värmer verkligen o jag älskar dig jättemkt hjärtat !<3

fan jag saknar dig som fan :(<3

2009-09-10 @ 15:03:22
URL: http://tiiepmelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0