Glassfrossa

Heej alla sötnosar :) okej alla kanske inte e sööta men ändå idag e jag snäll :) Skolan idag först engelska prov sen no sen idrott hade origenterning gick inte så bra hehe :P sen svesnka och sen so -.- Efter skolan drog vi te träffen och sen handlade vi tills ikväll det här handlade vi :
Vanilj glass
choklad glass
Grädde
Maränger
Chokladrör
Choklad finger
Strössel
Choklad/kola sås
Marshmallows
Jordgubbar
hallon
ahah ganska mkt men det e ju glassfrossa ^^ har kanske glömt massa saker men det får ni stå ut med då :P Så ikväll blire kul kom dit :D Sen blev det vara på träffen efter vi hade handlat och så va det en irri kille oxå som  jag skulle kunna slå ihjäl, men nu får ni inte veta vad jag gjorde mot han ^^ I alla fall inget dum jag lover :P Sen kom pappa och hämtade mig och frida vi åt på donken ^^ Har precis ätit och pakat klart och snart ska vi drar te träffen och då blire bilder det lover jag ! ^^ Ska se om jag hittar en bild som jag kan lägga upp nu men frida sitter vid min data som jag har alla bilder så :Pbloggar när jag kommer hem i kväll puss cya!♥ 
                      
jag och frida när vi va små, sööta va ? :D   Jag och frida nu :) (fast jag har ljjust hår nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0