fett snygg!

tjjaaa ;) vaknade seeegt idag fattar inte vrf jag e så trött lr kan det va att jag e typ uppe halva nätterna haha vad tror ni ? xD I alla faall reflektionsdag idag kom till skolan mötte lollo sen drog vi hem till henne och skulle hämta pengar, jag bodde ju typ där hon bor nu så det va faktiskt rätt kul och gå förbi mitt gamla hus har inte vart där på fett länge :P tycker allt ser mindre ut saknar det huset lite faktiskt :/ Sen gick vi tillbaka och då kom eve och frida alla vi hade omprov i so så vi hade det hoppas det går bra för miiig :D Sen luch såg en fett snygg kille som typ fixar i bibloteket fett snygg dog typ ^^ hoppas bara att han inte läser min blogg hihi, fast han e nog lite bara lite för gamal för mig han e typ 22-24 :P men ah sen följde jag med de när de skulle repa och satt där nere sen skulle jag ha typ omläxföhör x) Sen missade jag nationella hörförståelse i engelska missade typ 10 min för det drog över på den andra så fick gå åkte hem nu sitter jag här och ska läsa bloggar och äta morotskaka och saft mhmhm :) gott :D Sen ska jag ju med mamma och köpa/kolla skor :D i love skor ! <3 Ska kanske göra en läxa snart får se om jag orkar :P puss cya!♥

mmm gott :D visar inte ögonen inge smink ^^<3

Kommentarer
Postat av: Danny

jaa, man vill ju inte visa sig utan smink! ;)<3

2009-09-30 @ 15:36:00
URL: http://tiieepdanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0