..........

Seg i morse pallade inte gå upp men sen kom jag upp tillslut hehe ^^ sminkade mig bleeev så fin som vanligt haha(a) Sen bussen i skolan mötte jga dom vanliga ni borde komma ihåg vilka  ;) Språk läxförhör gick sådär :/ matte diagnos gick inte så bra :P No vi skulle göra ngt med en kula fast lollo och eve gjordde allt haha pluggisar skoja ^^ Jag och frida gick ut från no:n och mötte pernilla, carro och några till :P Sen tillbaka :) hade 2 timmar och 40 min håltimme :) Så vi va på ica och träffen och jag och carro hade typ glasskrig på ica busiga vi är ^^ Sen idrott origentering ( stavning ? ) jag frida lollo och eve behövde inte göra alla för vi e sämst hehe XD Bytte m tror jag har tappat min nyckel till skåpet inte bra inte bra :/ Så hämtade en ny och sen hämtade pappa mig :) Skulle igentligen vara med carro och pernilla men va tvungen att plugga ! måste alla föräldrar förstöra helgerna ! Ska hyra filmer och köpa godis med pappa sen så det blir nog kul men vill helre va ute -.- i morgon ska jag eve frida ochlollo jobba på nått på träffen,och vi ska typ jobba där man hänger av sina jackor och då ska fridaoch jag ta betalt medans lollo och eve lämnar jakorna haha bara för vi e bäst på matte och dom SUGER xD Ska äta nu typ cya!♥

thats my clothes today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0